Connect with us

Hi, what are you looking for?

BiH-Svijet

RAK novčano kaznio RTRS, Alternativnu televiziju i Hayat TV

RAK je po službenoj dužnosti izvršio monitoring centralnih informativnih emisija RTRS-a: “Dnevnik 2”, “Pečat”, “Aspekt” i “Aktuelno” emitovanih u period od 15.10.2016. do 31.12.2016., te nakon izvršene analize, utvrdila kršenje člana 5. Stav (2), (3), (6) i (7) Pravičnost i nepristrasnost Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

Kako stoji u objašnjenju odluke, utvđreno je da od 78 analiziranih izdanja “Dnevnika” počinje sa informacijom fokusiranom na mišljenje ili aktivnosti Milorada Dodika ili prenošenjem njegove izjave u bilo kojem svojstvu – predsjednik RS-a ili predsjednika SNSD-a, te prenošenjem mišljenja SNSD-a u vlasti RS-a bez ikakvog kritičkog osvrta.

“Utvrđeno je da je RTRS kroz informativni program kontinuirano tendenciozno promovisao interese jednog političkog subjekta, kroz selektivan pristup izvještavanju, konstantno tretiranje favoriziranih pojedinaca ili subjekata u pozitivnom kontekstu, što je uzrokovalo da kroz niz emitovanja programskih sadržaja prevlada jedno mišljenje ili stanovište kada se radi o svim političkim, privrednim ili drugim temama od javnog interesa”, stoji u objašnjenju.

Također, navodi se kako RTRS koristi termin “takozvani” kada izvještava o Savezu za promjene čime se minimizira koalicija opozicionog bloka stranaka i time utiče na sud javnosti.

Pored toga, dana 13.12.2016. godine, RAK je primio prigovor Srpske demokratske stranke (SDS) na informativne emisije RTRS-a, “Dnevnik 2”, koji se odnosio na pristrasno izvještavanje i iznošenje neistinitih informacija protiv čelnika SDS-a i Saveza za promjene.

Inicirana prigovorom Instituta za mjeriteljstvo BiH u vezi sa trajanjem televizijskog oglašavanja, RAK je po službenoj dužnosti izvršila analizu programa Alternativne televizije d.o.o. Banjaluka – Alternativna televizija za period od 06.03 do 11.04. 2017, te Hayat društva za proizvodnju i emitovanje televizijskog programa d.o.o. – TV HAYAT za period od 09.03-11.04 2017, te utvrdila višestruka prekoračenja dozvoljenog limita u trajanju oglašavanja, koje za komercijalne stanice iznosi najviše 12 minuta po satu.

Radi kršenja člana 9. stav (1) Trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, Alternativnoj televiziji izrečena je novčana kazna u iznosu od 14.000 KM, a TV Hayat izrečena je novčana kazna u iznosu od 8.000 KM.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Pogledajte još

Izdvojeno

Sinoć iza ponoći u centru Kalesije, tačnije ispred pekare “Saraj” došlo je do tuče u kojoj je učestvovalo više osoba. Policija provodi istragu i...

Izdvojeno

Dok većina mladih osoba u našoj državi sanja o odlasku ili čak priprema papire ima i onih koji su odlučili da se iz Austrije...

BiH-Svijet

Sadekatul-fitr za za ovogodišnji ramazan iznosi osam KM, 10 i 20 KM, odlučilo je Vijeće muftija Islamske zajednice (IZ) u Bosni i Hercegovini. Vijeće...

Izdvojeno

Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona krajem 2015.godine provelo je konkurs za prijem 60 osoba u početni čin policajac, a u februaru 2016.godine objavili su...