Škoda auto ove godine slavi veliki jubilej, svojih 130 godina obilježava inovacijama, mobilnošću ali i povjerenjem kupaca. Ova značajna godišnjica dodatno dobija na težini u Bosni i Hercegovini, gdje je od početka importerstva ove marke prodato čak 55.000 Škoda automobila.
“Od prvog dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, Škoda je mnogo više od proizvođača automobila – ona je partner u svakodnevnom životu naših vozača. Sa 55.000 prodatih vozila, jasno je da su kupci prepoznali vrijednosti koje Škoda njeguje: pouzdanost, ekonomičnost, sigurnost i bezvremenski dizajn. Naši modeli su postali dio porodičnih priča, poslovnih uspjeha i svakodnevnih putovanja. Tržišno učešće Škode u BiH iznosi zavidnih 24%, što je zu Češku i Slovačku kao domaća tržišta najbolji rezultat u Evropi. ” – izjavio je Ismir Omeragić, brend menadžer Škoda za BiH.
“Posebno nas raduje što Škoda kupci ostali lojalni brendu kroz generacije, birajući Škodu ne samo zbog kvaliteta, već i zbog osjećaja pripadnosti. Svaki model koji smo plasirali na tržište imao je svoju publiku, a Fabia, kao najprodavaniji model, simbolizira tu povezanost. Odmah iza Fabie, rame uz rame po broju prodatih vozila stoji model Octavia koja i dalje dominira cestama naše zemlje. Nedavna istraživanja u BiH su pokazala da se Škoda pozicionira kao racionalan izbor: prisutna, pristupačna, provjerena. Nivo preporuke Škode je izuzetno visok (NPS indeks75)– čak 79% vlasnika preporučuje Škodu.” dodaje Omeragić.
(Klix.ba)